fredag 19 juni 2009

Stackars lilla Dunder!

Husse är just nu på en minisemester i Stockholm och har det gott, medan lilla DunderKlumpen får vara hemma med farmor och farfar.
Men jag tror inte att han har det så dåligt ändå, med tanke på att "farmor" gärna skämmer bort honom med lite godis vid köksbordet. Det hon inte tänker på är att hon inte fattar hur stor han kommer att bli och kommer att kunna.o äta direkt från köksbordet. Men han får väl komma på lite avvänjning när jag kommer hem igen. :o)
Hoppas bara att han inte saknar husse så mycket. Eller ja, lite gör ju inget om han saknar mig. ;o)

Mer bilder på den "lille" kommer snart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha.....han äter goooodis från köksbordet....

Dunders Farfar och farmor hälsar, och det gör gammelfarfar Sten och gammelmormor med...

Ha det så bra i fjollträsk.

Vi längtar efter dig.

Anonym sa...

Men har jag blivit farmor också utan att jag vet om det???Hur gick detta till eller är jag Mormor??Gud vad detta blev invecklat nu förklara för en gammal kvinna:)Kram Carola

Louise sa...

Hur stor är dunder nu?