måndag 9 mars 2009

Åka Bil!

Idag har Dunder fått åka bil. Eller det har han ju gjort tidigare med, men då har han bara legat i mitt knä. Och nu känner jag att han börjar att bli för stor och tung för det så idag fick han åka i bagaget för första gången. Jag la dit hans filt och ett tuggben sen bar det iväg. Han satt och tittade ut de första 3 minuterna och tuckte att det var lite konstigt att åka när man inte fick sitta i husses knä, han gnällde nån gång sedan la han sig och sov. Jag stannade på statoil och skulle köpa lita papper och så, men han märkte inte ens att jag klev ut. Han tyckte npg att det var ganska skönt att ligga där och sova. När vi sedan kom hem så ville han inte kliva ut ur bilen. Han tyckte att han skulle få sova klart först! hehe :o)


Ha det gott!

2 kommentarer:

Lollo sa...

Lillkillen tyckte nog, som du skriver, att det var skönt att få ligga i bilen. Sträcka på sig och känna lugnet :)

Emma sa...

Jag tycker att du alltid ska ha han i knät när du kör, även sedan när han växt =P Perfekt stoppkloss ju