fredag 13 mars 2009

Örnsköldsvik - Tenta - Besöka vänner - Ev. leka med Crazy

Idag blir det en tur till Ö-vik. Jag ska dit och göra en tenta så då får Dunder följa med. Eller han får inte åka med mig eftersom jag kommer att sitta inlåst i ett rum med en massa idioter och skriva prov, så han får åka med "Farmor" och "Farfar"!
Morsan ska ändå ner till Ö-vik och jobba så Dunder får åka med dom. Sen så åker  jag och hämtar honom och då blir det ev. besök hos några vänner och deras lilla valp Crazy. Hoppas verkligen att dom kan ha kul tillsammans. Fast lite nervös är jag att Dunder ska mangla honom eftersom han är så liiiiiten! Han är en blandning mellan Svensk/Dansk Gårdshund och Pinsher (Eller hur det nu stavas) hehe. Men förhoppningsvis så går det bara bra :D

Nä nu blir det en snabbdusch och sen blir det pluggande!
Måste släppa ut Dunder med. Ser att han börjar bli lite nödig.



Ha det gott!

Inga kommentarer: