söndag 1 mars 2009

Dag 2

Vaknade vid kvart över 6 i morse av att Dunder låg bredvid mig och tuggade på en morot. :o)
Eller tuggade och tuggade, han lekte mest med den.
Så jag klev upp och tänkte börja torka kiss, men han hade inte gjort inne nått inatt. Så duktig hund! :o)

Men när vi klev upp så blev han lite ivrig och han kände nog hur kissnödig han var. Så han sprang direkt till tidningen och kissade.
Såå Duktig! :o)

Vi tog på oss och gick ut, men han hann inte ner från altan innan det var dags att bajsa. Så en STOR hög mitt på altanen blev det. hehe.
Men helvete vad hunden skiter. Sedan klockan 8 har han skitit 3 gånger. Och det är inga dåliga högar heller. Han skiter mer än vad morsan och farsans hundar gör... Tillsammans... Haha.

Nu har vi varit ute och lekt lite i snön. Han gav sig på och försökte leka med Zelma idag igen, men hon fattar inte. Hon har tagit mammarollen över honom. Hon tvättar och tar hand om honom. Det känns faktiskt rätt tryggt att ha henne som kan lära honom hur livet ska gå till. :o)

Nu ligger han och sover och Milou vet inte var han ska ta vägen. Han tycker bara att han är äcklig. Han var varit till honom och luktat lite, men han får bara panik och springer därifrån så fort han rör sig. Hehe. Lilltönten!


Hum...Vad är det där??!! 

Lek med mig tanten!!

Mmm. Gött me morot´n!

Huh?!

Vill leka lite...





3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi gott med morötter som kan klia tänderna lite :o)

Va skönt att allt går bra och va duktig han är :o)

Låter som att han verkligen kommit hem.
Känns så bra att höra.

kramar

Emma sa...

Å när han blir stor så kommer skithögarna se ut som en kossas haha =P
Men han är fruktansvärt fin =)

Marcus sa...

Hehe, jag jag får ha ica-kassar med mig när jag är ute och går med honom :oP
haha