tisdag 3 februari 2009

Äntligen!!

Nu har jag äntligen hittat Min hund.
Ni som känner mig vet att jag alltid velat ha en Grand Danois, men har aldrig hittat någon som har fallit mig i smaken. Men nu har det äntligen hänt. 
Var ute på blocket igårkväll (söndag) och hittade så fina valpar. Blandning mellan Grand Danois och korthårig Sankt Bernhard. Såååå otroligt fina. Där fanns också en länk till en blogg med fler bilder, http://fabienne.blogg.se/nikita, och där hittade jag Min Dunder.
Ringde omgående till uppfödaren Johanna och åkte ner på en gång. Jag fick då se den vackraste hund mina ögon någonsin skådat.
Han är i skrivande stund bara 4 veckor, så tyvärr får jag vänta 4 veckor till innan jag får hämta hemm honom. Men den som väntar på nått gott...
Känner mig verkligen nöjd med mitt val av hund. Har nog inte kunnat hitta en bättre!





Tack såå mycket Johanna för alla fina bilder!
Glöm inte att besöka

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin sida du gjort åt Dunder :o)
Ska bli kul att kunna följa er här sen.

Å fler bilder kommer du självklart att få.
Och har du vägarna förbi kan du självklart komma in å hälsa på killen din :o)

Anonym sa...

Tittar in och säger lycka till från Helena med fler som ska ha syster Diva

Anonym sa...

Tittar in och säger hej:)
Är jag som ska ha syster Wicca.
Länkar in dig på min bogg oxå:)

Mvh Frida

Marcus sa...

Helena och Frida!
Kul att ni hittat hit! :o)
Jag ska göra mitt bästa för att lägga upp bilder och berätta om hur Dunder´s vardag ser ut!

Helena! Jag länkar gärna till din blogg med, bara jag har en adress! :o)

Ha det gott!
Marcus

Emma sa...

Åååh han är bara så himla söt =) Vill också ha en vovvsing =)

Marcus sa...

Emma!
Jag vet var du kan få tag på en! :o)
http://fabienne.blogg.se/nikita
hehe

Anonym sa...

visst ska du få en adress www.helenahammarback.blogg.se

där håller jag o mina djur till då
ha så trevligt i snön, här kommer de lite men jag som är van vid mkt vill gärna ha mer då

Marcus sa...

Helena!
Kanon! Då ska jag ta och länka till dig!
Ja, vi har gott om snö här, så det 'r bara att komma och hämta lite! :o)
Ha det gott!
Marcus

Emma sa...

Liite för stor för mig som jag bor just nu :P Sen har jag huvet inställt på en annan ras, vet exakt hur han ska se ut, så jag väntar tills jag bor i hus och har plats haha =) (Liten parentes bara, hur ska man veta när du svarar på en kommentar när du skriver i svaren i din egen blogg haha) =)=)

Marcus sa...

Emma!
Det är bara för att du ska vara nyfiken på vad jag skriver och komma tillbaka!
Haha!

Emma sa...

Haha smart =P=P