fredag 13 februari 2009

Nytt minneskort


ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääntligen har jag köpt ett nytt minneskort till kameran!
Så jag tog lite bilder på päronens hundar.

Blev nått konstigt när jag skulle ta en bild på Speja. Eller så var det bara hennes rätta jag som syntes. The Devil!
Milou har lite kameraskräck, men han gav upp till slut.


Zelma

Speja tror att om man blundar tillräckligt hårt så syns man inte!
 
Raya sitter i trappen och väntar på att få gå ut.

Och hon flirtar lite först för att  man ska göra precis som hon vill... Typiskt tjejer! :oP

Speja tror att hon ska få något ätbart!



5 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha.. typiskt tjejer *skrattar än* så du har kommit på det tricket.. de var ju inge vidare.. de trodde vi alla tjejer var jätte jääätte hemligt! Fina vovvsingar iaf :)

Marcus sa...

Lollo!
Haha. ja ni ska bara veta... haha
Nja de är inte lika snygg som min lilla kille :p

Emma sa...

Åh Raya, söttjejen =)

Anonym sa...

Bara en vecka kvar nu =) Vad har hänt med uppdateringen? =P

Marcus sa...

Ja, du det kan man fråga sig...
Har inte haft så mycket tid för bloggen just nu! Men snart så! Snart kommer han hem och då blir det MYYYYCKET bilder och berättelser! :D