lördag 7 februari 2009

Snö, Snö, snö!

Idag är det en så där jobbig dag. Du vet när man inte har någon ork till någonting. Allt känns bara pest...
Det snöar som faen ute... saknar Stockholm nu. Hatar verkligen när det är så här mycket snö. Det räcker väl med typ 2cm på backen. Bara så pass att det blir vitt. Men nu har det vräkt ner typ ½meter snö på 2 dagar...
Om ändå min lilla Dunder var här. Då hade man iaf kunnat leka med honom. Men nu är det inte så jättelänge kvar. Typ 23 dagar... eller var det 22? Orkar inte räkna... Men rätt snart är det iaf.

Är så less nu. Här sitter man fast mitt ute i skogen, det är dåligt väder, och biljäveln fungerar inte. Den vill inte vara med när det snöar och är kallt. Den är knäpp!!

I Torsdags så var jag och morsan och kollade på en häst som hon förmodligen ska köpa. Det blir kul det. Då kommer ju Dunder att få en kompis i sin egen storlek! :o) hehe

Nä nu ska jag gå och ta en riktigt varm dusch så kanske jag blir på bättre humör.

Ha det gott!




4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter inge kul d där med snö..här regnar det bara o man kommer in med svarta hundar:)
ha d gott
//F

Marcus sa...

Frida!
Ja det är inte heller så kul med bara regn. Sommar med strålande sol ska det vara! :o)
Tace Care!
Marcus

Anonym sa...

Synd att du inte gillar snö, du kunde ha fått våran isåfall.. Hua. Var å gosade med dunder idag *retas* hihihi.. Å så stora de blivit. Du får en riktigt go å glad hund :) Snart så kommer han hem till dig! :D

Marcus sa...

Lollo!
Haha. Nej tack, jag har snö så jag klarar mig. Det finns nog så pass mycket här nu att vi skulle kunna göra sthlm vitt utan att det ens syntes här.
Mähh! Jag vill också gosa med Dunder! Måste nog ta och hälsa på honom någon dag framöver! :o)
Ja han kommer ganska snart, men det känns ändå som en evighet!
Ha det gott!
/Marcus