onsdag 11 februari 2009

Suck!

Sitter nu med bokföringen... försöker att få allt att stämma så jag kan göra ett bokslut innan fredag *PANIK*  Men jag hoppas att det löser sig. Får väl sitta dygnet runt tills det blir klart.

Raya ligger här bredvid mig och gnäller. Hon tycker att vi ska gå och sova nu. Eller hon har legat så i en timma. Hon gnäller alltid när det är dags för sängen. Det blir nog bättre sen när Dunder kommer. Då har hon ju någon som kan gå och lägga sig med henne. :o) Hon är lite jäkla knäpp nu... hennes löpperiod har just börjat och hon blir alltid lika knäpp då. Attentionwhore!

Fick lite nya bilder på snyggingen idag.









Mums!

Lite kallt om tassarna tror jag.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin han är! :)

Emma sa...

Han är ju bara sötare och sötare för varje gång du lägger upp en bild ju =) Ge Raya en myskram från mig, sötfian där =D